Állásvadászat jogász módra

Jobhunting mission

Jobhunting mission

KPMG interjú II. kör

2017. november 27. - Muszka

Szintén pár nap telt el az írásbeli teszt után, mire a HR osztály hívott, hogy minél előbb interjúztatnának. Az interjún bent volt a HRes lány, egy 30as lány és egy férfi (azt hiszem az osztály vezetője, ahova jelentkeztem).

Általános kérdések hangzottak el: jogászként miért jönnék ide; mik az elképzeléseim; milyen külföldi tapasztalataim vannak; szeretek és tudok-e csapatban dolgozni, van-e olyan típusú ember, akivel nem szeretek dolgozni; érdekel-e az adózás ; milyen voltam pénzügyjogból; milyen kihívásaim voltak életem során; ha az előző munkáltatómat megkérdeznék, mit mondana rólam stb.

Aztán megkérdezték szerintem ott mik lennének az én feladataim, persze fogalmam sincs, mondtam, hogy tanácsadás. Mire ők: jogszabály értelmezés és alkalmazás! Szerintem ez gyakorlatilag az élet bármely területére igaz, azért kösz :D

Az egész interjú borzasztóan jó hangulatban telt, nekem nagyon pozitív élmény volt. Kedvesek, szimpatikusak voltak, végig figyeltek rám és az volt az érzésem, hogy jó lenne ott dolgozni. Nem volt sehol az a számonkérő hangnem, nem arra voltak kíváncsiak, mit nem tudok, hanem, hogy hogy lehetnék a cég hasznos tagja.

A bejegyzés trackback címe:

https://jobhunting.blog.hu/api/trackback/id/tr3313397713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása