Állásvadászat jogász módra

Jobhunting mission

Jobhunting mission

KPMG interjú I. kör

2017. november 27. - Muszka

A Jalsovszky iroda után semmi kedvem nem volt egy újabb nagyképű, lekezelő ügyvédhez menni. Viszont egész jókat olvastam a KPMG-ről, gondoltam küldök egy önéletrajzot, amúgy is jobb lenne angolul dolgozni és picit többet keresni, mint jelöltként.

Egy pár napon belül értesítettek, hogy kitölthetem az online teszteket. Úgy rémlik mindegyikre 50 perc volt, talán 60.

Az angollal kezdtem: feleletválasztós és kitöltős részekből állt. If-es szerkezet, passzív, igeidők, szókincs rész is volt, igéket kellett főnévvé alakítani stb. Egyébként az idő bőven elég volt, maradt 5 perc a végén, hogy átnézzem (vagy, hogy kiguglizzam ami nem megy). 89% lett, mondjuk, nem tudom mit rontottam el és ez elég bosszantó. A nyelvtant mindenképpen érdemes átnézni előtte.

A logikai teszt már egészen más. Rohadt hosszú volt a teszt, kb fél perccel az idő lejárta előtt fejeztem be és küldtem is.

A feladatok pl: Ha a cégnél minden jogásznak van közgáz diplomája és minden közgazdásznak van német felsőfokú nyelvvizsgája akkor ebből következik-e, hogy minden jogásznak van felsőfokú német nyelvvizsgája? Vagy számsor is volt, pl: 3, 6, 12, 24, X. X mivel egyenlő? (Ezek nem így szerepeltek szó szerint, ehhez hasonló TÍPUSÚ kérdéseket kell elképzelni.)

Szóval voltak könnyűek, persze a nehezeket nem jegyeztem meg, de mire elolvastam kifolyt a szemem és volt, amit négyszer kellett elolvasnom.

Azt gondolom, hogy ezeket be lehet gyakorolni és akkor sokkal simábban megy, én életemben először láttam ilyesmit. Nagyon örültem, hogy 79% lett, mert a logikai készségem úgy tűnik mégsem NULLA :D És tudom bizonyítani.

A bejegyzés trackback címe:

https://jobhunting.blog.hu/api/trackback/id/tr5213397513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása