Állásvadászat jogász módra

Jobhunting mission

Jobhunting mission

Jalsovszky interjú

2017. november 27. - Muszka

Szeptemberben keresett meg egy nagyon kedves lány azzal, hogy szerinte ő tud nekem munkát ajánlani. (Hozzátenném én éppen nem kerestem, mivel költözés közepén jártunk.) A Jalsovszky irodába kerestek éppen jelöltet, mire én rögtön leszögeztem, hogy rite diplomám van, szerintem nem feltétlenül én vagyok a megfelelő ember.

Azért elmentem, hátha.

Az első 5 percben derült ki, hogy nem tudom kívülről a Ptk-t és logikai zseni sem vagyok. Először a kft-ről kérdezett, hogy alakul meg, a taggyűlést mikor, ki, hogy hívja össze, ehhez hasonló tök egyszerű kérdések voltak, amikre csak nagyjából tudtam a választ, de ez láthatóan nem tetszett neki. Aztán rátértünk arra, hogy a létesítő okiratot, hogy kell módosítani, őszintén itt már annyira rosszul éreztem magam, hogy nem tudom miket mondtam, de valószínűleg össze vissza beszéltem a változásbejegyzésről..

Jalsovszky azt mondta nem baj, akkor nézzük meg milyen logikai készségeim vannak. Van egy mérleg rajta x golyó.. blabla szintén nem emlékszem pontosan, a lényeg, hogy elég sokat gondolkodtam, a végén persze megfejtettem, de szerintem rá kellett volna vágni a hosszas filozofálás helyett..

Az interjú több mint 1 órás volt. Csak azt sajnálom, hogy nem jöttem ki egyből.

Persze én hülye a végén megkérdeztem, milyen elvárások voltak a jelölt felé (nem mintha nem tudtam volna). A válasz egyértelmű célzás volt: nagyon komoly szaktudást várnak el minden területen.

A hirdetésben nem szerepel erre utalás egyáltalán. Talán ez az oka, hogy a mai napig nem találtak megfelelő embert.

Ez az első lépcső volt csak, aki ezt megugrotta mehetett egy írásbeli tesztre, ahol jogtár használatával valós jogeseteket kellett megoldani, ha ez is sikerül még egy interjú vár a jelöltre, ahol egy 3 fős szakmai zsűri előtt kell produkálnia magát.

A bejegyzés trackback címe:

https://jobhunting.blog.hu/api/trackback/id/tr9113397431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása