Állásvadászat jogász módra

Jobhunting mission

Jobhunting mission

KPMG interjú III. kör

2017. november 27. - Muszka

A szóbelihez képest egy hét múlva mentem az írásbeli tesztre. Előtte figyelmeztettek, hogy ne olvassak utána az adózásnak. Ne tanuljak rá, szövegértés lesz.

Shiiiit.. a szövegértés :D

Angolul megkaptam a törvényt, kivéve két szakaszt, ami magyarul volt. A feladatsor hozzá angolul volt. Adjak tanácsot egy cégnek a tv alapján.

Természetesen nem fogadtam szót és elolvastam a pénzügyjog könyvet betűről betűre. Rossz ötlet volt. Mikor olvastam az angol szöveget kb végig azt próbáltam felidézni mi a szar volt a pénzügykönyvben.. Ennek az lett a vége, hogy először leírtam a jó megoldást, majd áthúztam, leírtam a totál ellenkezőjét és szóltam, hogy kész vagyok.

Addig csavartam a szöveget amíg minden rossz lett :D Ez teljes mértékben az én hülyeségem, túlkomplikáltam..

Két férfi interjúztatott, köpni, nyelni nem tudtak ennyi baromságra, amit hallottak. Angolul kellett leírnom a válaszokat és magyarul elmondani szóban.

Soha nem beszéltem szerintem náluk kedvesebb emberekkel, úgy tettek mintha semmi gond nem lenne. Mondták, hogy majdnem ez a megoldás, csak néhány helyen elcsúsztam!! És egyébként is: nem arra kíváncsiak, mi a helyes megoldás, hanem arra, hogyan gondolkodtam.

Ha ők lettek volna a tanáraim bármikor, nagyon boldog lettem volna. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://jobhunting.blog.hu/api/trackback/id/tr3713397789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása